۷ نکته مهم برای خلق بنر تبلیغاتی تاثیرگذار!

طراحی یک بنر تبلیغاتی شاید کار آسان و راحتی به نظر برسد. شما به یک شخص یا شرکت متخصص طراحی بنر مراجعه می کنید و بعد از دریافت بنر و قرار دادن آن در سایت های مختلف انتظار دارید با مشاهده آن توسط هزاران نفر در روز تغییر چشم گیری در فروش خود مشاهده کنید. اما توجه داشته باشید چه اطلاعاتی و به چه شکلی در بنر درخواستی خود بگنجانید تا همان تاثیر مورد انتظار شما را داشته باشد.

۱. به مکان تبلیغات خود دقت کنید

مطمئن شوید که سایت های مناسبی را برای قرار دادن بنر تبلیغاتی خود انتخاب کرده اید. برای مثال اگر شما یک کفش راحتی برای سنین بالای ۶۵ سال را تبلیغ می کنید مناسب نیست که سایت هایی که مورد استقبال گروه سنی نوجوانان است را هدف خود قرار دهید.

۲.  همانی باشید که مردم می خواهند کلیک کنند

قرار نیست همه اطلاعات کار خود را در بنر خود بگنجانید، همین که اطلاعات همانی باشد که مورد نظر مخاطبین است و توجه آن ها را به خود جلب کند کافیست. تنها مطالب ضروری را در طراحی بنر تبلیغاتی خود قرار دهید که برای کلیک کردن آن کافی باشد نه بیشتر.

۳. مردم رابه جایی که وعده داده اید متصل کنید

کلیک کننده ها را دقیقا به صفحه همان محصول یا خدمات تبلیغ شده در بنر ارجاع دهید. لزومی ندارد که افراد با کلیک روی بنر تبلیغاتی شما به صفحه اصلی سایتتان وارد شوند و مجبور باشند تمام مراحل را خودشان در سایت طی کنند تا به چیزی که در یک نگاه توجهشان را جلب کرده برسند، این کار درصد زیادی از آن ها را از ادامه پیگیری منصرف خواهد کرد.

۴. حجم فایلتان را پایین نگه دارید

حتی اگر سایت میزبان بنر شما، محدودیتی برای سایز فایل بنر قرار نداده است سعی کنید تا حجم بنر تبلیغاتی تان بیشتر از ۵۰ کیلوبایت نباشد. بالا بودن حجم فایل شما باعث می شود عده ای از مراجعین به سایت قبل از باز شدن بنر شما صفحه را ترک کرده باشند و شما شانس رویت از جانب آن ها را از دست بدهید.

۵. تحقیق کنید

رقبای خود را مشخص کنید. میزان موفقیت آن ها نسبت به خود را بسنجید. آیا تبلیغات شما به اندازه کافی پر بیننده نیست؟ آیا به اندازه کافی خاص نیستید؟ آیا سایرین خاص ترند؟ چه چیزی باعث شده تبلیغات آن ها خاص تر و پر بازدیدتر باشد؟

۶. در بنر تبلیغاتی خود هویتتان را حفظ کنید

حتما هر برندی ویژگی های خاص خود را دارد که این ویژگی ها در فونت نوشتاری، رنگ انتخابی، قالب و… جلوه گر می شوند و برای هر شرکتی منحصر به فرد است. سعی کنید این خصایص را در بنر خود نیز حفظ کنید و به نمایش بگذارید.

۷. ساده، حرفه ای و جذاب باشید

با رعایت این سه ویژگی در بنر خود آمار کلیک بنر تبلیغاتی خود را بالا ببرید. بنر خود را با کلمات و تصاویر زیاد شلوغ نکنید. همچنین بنر هرچه حرفه ای تر طراحی شود موجب می شود برند مربوطه از دید مخاطب معتبرتر به نظر رسد. و نیز در نظر داشته باشید که طرح جذاب در نگاه اول مخاطب را به سمت کلیک کردن هدایت می کند.

با در نظرگرفتن این نکات در کنار طراحی مناسب و چشم گیر، محصولات و خدمات خود را قوی تر و تاثیر گذارتر معرفی کنید.

اگر از این مطلب لذت بردید، برای دریافت مطالب مشابه در صندوق ایمیل خود اینجا را کلیک کرده و مشترک شوید >

2 نظر

پاسخ دادن به Mohammad لغو پاسخ