تعامل با مدیران با دانش بالا برایم لذت بخش است، مدیرانی که به واقع می توانند با رویکردهایی خلاقانه، بازارهای داخلی و حتی جهانی را به دست آورده و حفظ کنند. بدون تردید داشتن چنین مدیرانی مستلزم آموزش تخصصی مداوم است. با این رویکرد دوره های آموزشی مختلفی برای نو مدیران ارائه کرده ام. ماهنامه «تبلیغات مدرن» را سرپرستی میکنم که هم اکنون در حال انتشار است. در همین جهت و با هدف آموزش، وب سایت شخصیم را نیز به آموزش دیجیتال مارکتینگ اختصاص داده ام.
– کارشناسی مهندسی نرم افزار
– کارشناسی ارشد MBA گرایش بازاریابی
سوابق آموزشی:
– دوره طراحی وب و تجارت الکترونیک (CIW)
– دوره مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)
– دوره مدیریت پروژه (PMBOK)
– دوره بین المللی بازاریابی دیجیتال
– دوره بازاریابی خرده فروشی آنلاین
– دوره تفکر استراتژیک در بازاریابی
– دوره برنامه ریزی کمپین های تبلیغاتی
– دوره هویت سازی برند
– مدیر مسئول ماهنامه “تبلیغات مدرن”
– موسس شرکت بازاریابی دیجیتال “پدید”
– موسس شرکت بازرگانی “فرصت”
– مشاور بازاریابی دیجیتال کانون تبلیغاتی تصویرسازان
– عضو انجمن بین المللی تبلیغات (IAA)
– حدود ۱۷۰ عنوان مقاله و مصاحبه
– برگزاری سمینارها و کنفرانس های مختلف
– مشاور سازمان های غیر دولتی (NGO)
– مشاور شرکت ها و سازمان های دولتی و خصوصی
– مدرس دوره های آموزش بازاریابی، تبلیغات، برندینگ و فروش
– خلق برندهای جدید در بازار ایران
برای دریافت مشاوره، سفارش یک پروژه، رزرو آموزش یا سخنرانی از صفحه تماس با من استفاده کنید.