اجازه دهید کمپین “به درون نگاه کن” شرکت اینتل را بررسی کنیم که از سال ۲۰۱۳ به بعد اجرا شده و این شرکت در حال حاضر نیز بر روی آن تمرکز کرده است. این کمپین اشاره ای به شعار تبلیغاتی قدیمی این شرکت یعنی “درونش اینتل است” هم دارد که میراث قدیمی اینتل بوده و داستان این شرکت را بیان می کند یعنی در داخل تمام وسائل محاسباتی یک اینتل وجود دارد. کمپین بازاریابی ویدیویی “به درون نگاه کن” شامل تعدادی فیلم کوتاه است که مردم را به نگاه به درون خودشان و کشف اینکه چه چیزی در وجودشان خاص است تشویق می کند. این کمپین بسیار مردم محور بوده و به آنها چهارچوبی برای بیان داستان های شگفت انگیزشان می دهد. یکی از ویدیوهای بسیار هیجان انگیز این کمپین Look Inside FC Barcelona است که در این ویدیو اینتل تبدیل به کلوپ بزرگ طرفداران تیم بارسلونا شده و حلقه ارتباطی بین تمام طرفداران بارسلونا در دنیا (ورای فرهنگ ها و زبان های مختلف) شده است.