کمپین بازاریابی ویدیویی مترسک

کمپین “مترسک” یک کمپین بازاریابی ویدیویی است که شرکت رستوران های زنجیره ای چیپوتله (Chipotle) اجرا کرده است. یکی از استراتژی های تبلیغاتی شرکت چیپوتله این است که مشتریان بدانند چطور مواد اولیه غذای رستوران های این شرکت مسئولانه کشت و پرورش داده می شوند. ویدیوی مترسک به طور مودبانه ای حیوانات زنده را در شرایط نامطلوب نشان می دهد، اما با این وجود این انیمیشن هوشمندانه، همچنان پیام تبلیغاتی شرکت چیپوتله را به مخاطب انتقال می دهد. کاراکتر اصلی این انیمیشن مشاهده می کند که مردم با وجود اینکه می دانند چطور حیوانات و گیاهان پرورش داده شده، بسته بندی شده و برای خوردن آماده می شوند، اما همچنان اشتهای خود را نسبت به خوردن آنها از دست نمی دهند. هر چند می توان گفت این ویدیو کمی هم ضد تولید عمل می کند، اما به هر حال یک ویدیوی بسیار تاثیر گذار است. این ویدیو در فضای مجازی انتشار یافته، به طور ویروسی بین کاربران دست به دست شده و تا این لحظه بیشتر از ۱۳ میلیون بار دیده شده است. این ویدیو را می توانید در پایین ببینید:

ویدیوی مترسک شرکت چیپوتله
 

اگر از این مطلب لذت بردید، برای دریافت مطالب مشابه در صندوق ایمیل خود اینجا را کلیک کرده و مشترک شوید >

2 نظر

ثبت یک نظر